Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.2.2018, 23:08

Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 rafky DT Swiss R1.1 
Autor Zpráva
Odpovědět s citací
Příspěvek rafky DT Swiss R1.1
Zdravim ,

mate nejake zkusenosti s temito silnicnimi rafky?
Staci u nich verze s jednoduchym kaliskovanim?
Pripadne nemate srovnani s rafky Mavic Open Pro.
Budou urcene asi pro 75kg jezdce.
Za vsechny odpovedi predem dekuju.

10.5.2009, 18:02
Odpovědět s citací
Příspěvek 
Zrejme moc lidi tady s nimi nebude mit zkusenost. Presto se jeste na jednu vec zeptam. Na zahranicnim foru jsem narazil na tyto fotografie: http://www.bquality.110mb.com/
Myslite si, ze to je normalni? Uz jsem ty rafky chtel objednat, ale ted mi to trochu vrta hlavou.

15.5.2009, 19:25

Odpovědět s citací
Příspěvek 
Ahoj, vsichni tady jezdi na krosovych nebo horskych kolech. Se silnickami tu nikdo opravdu nema vetsi zkusenosti, takze poradit ani nemuzeme.

15.5.2009, 19:59
Administrátor

Odpovědět s citací
Příspěvek 
Jiri Podhradsky píše:
Presto se jeste na jednu vec zeptam. Na zahranicnim foru jsem narazil na tyto fotografie: http://www.bquality.110mb.com/
Myslite si, ze to je normalni? Uz jsem ty rafky chtel objednat, ale ted mi to trochu vrta hlavou.

Raddy má pravdu, nikdo z nás na silničce nejezdí, ačkoliv je mezi námi několik bývalých silničářů. Tohle je ale věc obecná, se kterou přicházíme do kontaktu všichni. Obchodní společnost Bottico neznám, jak jsem se ale díval na její web, nezdá se mi, že by šlo o nějak významně nekvalitního nebo dokonce podvodného prodejce a tudíž bych tam klidně šel nakoupit znova. Osobně si myslím, že v tomto případě to bylo "štěstí" na kus, nijak bych to neřešil, protože základem je si před zaplacením zboží důkladně prohlédnout. Tohle se mi totiž nezdá jako skrytá vada, to muselo být vidět už při nákupu a v tom případě je to podle mne věcí toho, kdo to koupil.

16.5.2009, 9:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Odpovědět s citací
Příspěvek